Orange TP
on Kwiecień 10, 2012
in News
Znana wszystkim marka i były monopolista rynku telekomunikacyjnego – TP S.A., w wyniku
rebradingu usuwa logo TP z usług, reklam i punktów obsługi klienta. Jak donosi zarząd spółki TP, kroki poczynione w kierunku przebrandowienia mają na celu podniesienie usług stacjonarnych TP a także zastosowanie nowoczesnych innowacji łączących technologie stacjonarne i mobilne. Jednym z motywów rebradingu „Tepsy” jest fakt iż w latach 90., została ukarana za niedozwolone działania mające na celu wyeliminowanie konkurencji, przez co została ukarana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Również zarzut Komisji Europejskiej nie ukazuje TP w dobrym świetle. Polska wg. KE ma najniższy dostęp do szerokopasmowego internetu w Europie. Czy poczucie humoru dobrze znanej nam pary – (Serca i Rozumu) i nowoczesność marki Orange to dobry pomysł? Czas pokażę.
Share This Post